Sąlygos ir taisyklės
1. Sąvokos
1.1. Pirkėjas – fizinis asmuo ar Atstovas, perkantis prekes iš Pardavėjo arba sudaręs sutartį su Pardavėju dėl prekių pirkimo.
1.2. Pardavėjas – Amberell elektroninė parduotuvė, el. pašto adresas: info@amberell.lt
1.3. El. Parduotuvė – Elektroninė parduotuvė, esanti adresu www.amberell.lt
1.4. Darbo diena – kiekviena savaitės diena, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį bei valstybines švenčių dienas, kurios Lietuvos Respublikos teisės aktų tvarka yra paskelbtos nedarbo dienomis.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Užsakymo pateikimas patvirtina, kad Pirkėjas supranta šias sąlygas ir įsipareigoja jų laikytis (toliau – Taisyklės).
2.2. Šios Taisyklės parengtos pagal Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Vartotojų teisių gynimo įstatymą, elektroninės prekybos direktyvą bei kitus taikomus teisės aktus.
2.3. Taisyklės reglamentuoja Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę, kai Pirkėjas perka prekes Amberell el. Parduotuvėje.
2.4. Teisę įsigyti prekes el. parduotuvėje turi
i) pilnamečiai fiziniai asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo sprendimu;
ii) nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų, turintys tėvų ar globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo lėšomis;
iii) juridiniai asmenys;
iv) įgalioti aukščiau nurodytų asmenų atstovai.
2.5. Pirkimo-pardavimo sutartis įsigalioja, kai Pirkėjas, suformavęs prekių krepšelį, įvedęs reikalingus duomenis, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia „Patvirtinti užsakymą“.
2.6. Visos sutartys tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra saugomos el. parduotuvės sistemoje.
2.7. Užsakymo metu nurodytos prekių specifikacijos, kiekiai, kainos ir kitos sąlygos tampa sutarties dalimi nuo užsakymo patvirtinimo el. paštu gavimo momento.
2.8. Sudarius sutartį, užsakymo metu nurodytos sąlygos privalomos abiem šalims ir gali būti keičiamos tik pagal šiose Taisyklėse nustatytą tvarką.
3. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybės
3.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už tai, kad užsakyme pateikta informacija būtų tiksli, ir prisiima visas pasekmes, kylančias dėl neteisingai nurodytų duomenų.
3.2. Pirkėjas atsako už visus veiksmus, kuriuos atlieka prisijungęs prie el. parduotuvės sistemos.
3.3. Registracijos duomenų apsauga yra Pirkėjo atsakomybė. Jei registracijos informacija naudojasi kitas asmuo, jis bus laikomas Pirkėju.
3.4. Pardavėjas neatsako už nuostolius, jei jie kilo dėl to, kad Pirkėjas nesilaikė Pardavėjo rekomendacijų ir nebuvo susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, nors jam buvo sudaryta galimybė tai padaryti.
3.5. Pardavėjo atsakomybė už žalą kyla tik tuo atveju, jei nuostoliai atsirado dėl Pardavėjo kaltės
3.6. Pardavėjo kompensuojamos žalos dydis apsiriboja Pirkėjo užsakytos prekės ar prekių kaina.
3.7. Pardavėjas nėra atsakingas už el. parduotuvės veiklos sutrikimus, kuriuos sukėlė trečiųjų šalių sistemų gedimai, ryšio trikdžiai ar paslaugų, kuriomis naudojasi el. parduotuvė, sutrikimai.
3.8. Jei viena šalis patiria nuostolių dėl kitos šalies kaltės, kaltininkas privalo atlyginti žalą pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.
4. Pirkėjo teisės ir pareigos
4.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti prekes el. parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
4.2. Pirkėjas gali grąžinti arba pakeisti įsigytas prekes, laikydamasis 9 punkte nustatytų sąlygų.
4.3. Jei Pirkėjo registracijos formoje pateikta informacija pasikeičia, jis įsipareigoja nedelsdamas ją atnaujinti.
4.4. Naudodamasis el. parduotuve, Pirkėjas sutinka su visomis Taisyklių nuostatomis ir įsipareigoja jų laikytis.
4.5. Jei Pirkėjas atsisako priimti prekes pristatymo metu be pateisinamos priežasties, jis privalo kompensuoti Pardavėjui prekių pristatymo išlaidas.
4.6. Pirkėjas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie el. parduotuvės duomenis ir neperduoti jų tretiesiems asmenims. Praradęs prisijungimo duomenis, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją el. parduotuvėje nurodytais kontaktais.
5. Pardavėjo teisės ir pareigos
5.1. Pardavėjas privalo užtikrinti galimybę naudotis el. parduotuvės paslaugomis, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis ir kitomis el. parduotuvėje skelbiamomis sąlygomis.
5.2. Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo pateiktą asmeninę informaciją ir gerbti jo teisę į privatumą, kaip nurodyta registracijos formoje.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes pagal jo pasirinktą pristatymo būdą, laikydamasis Taisyklėse nustatytų sąlygų.
5.4. Jei dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti užsakytos prekės, jis turi teisę atšaukti sutartį, informuodamas apie tai Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti alternatyvią prekę, o jei Pirkėjas jos atsisako, sumokėti pinigai grąžinami per 5 darbo dienas.
5.5. Jei Pirkėjas nusprendžia grąžinti prekę, laikydamasis 9 punkte nustatytų sąlygų, Pardavėjas privalo grąžinti sumokėtą sumą per 30 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.
5.6. Gavęs patvirtinimą apie apmokėjimą, Pardavėjas įsipareigoja tą pačią dieną (jei užsakymas pateiktas darbo dieną) išsiųsti Pirkėjui patvirtinimą su prekių išsiuntimo data.
6. Apmokėjimo tvarka ir prekių kainos
6.1. Amberell el. parduotuvėje nurodytos prekių kainos pateikiamos eurais su įskaičiuotu PVM. Pristatymo išlaidos į prekių kainą neįtrauktos ir jas apmoka Pirkėjas. Tam tikrais atvejais Pardavėjas gali suteikti nemokamą pristatymą.
6.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prekių ir paslaugų (pvz. graviravimo, siuntimo, dovanų pakavimo ar kt.) kainas, nurodytas el. parduotuvėje.
6.3. Jei prekės pristatomos į užsienį ir taikomi muitai ar kiti šalies mokesčiai, šias išlaidas padengia Pirkėjas.
6.4. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes naudodamasis Paysera, PayPal mokėjimo platformomis arba įvesdamas banko kortelės duomenis.
7. Užsakymų vykdymas ir prekių pristatymas
7.1. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti užsakytas prekes per 1–2 darbo dienas, jei jos jau pagamintos. Jei prekės dar gaminamos, Pardavėjas informuoja Pirkėją apie gamybos terminus. Užsakymas bus įvykdytas tik tada, kai bus pagamintos visos užsakytos prekės, net jei jų gamybos terminai skiriasi.
7.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, privalo nurodyti tikslų pristatymo adresą ir asmenį, kuris priims prekes. Jei Pirkėjas ar nurodytas gavėjas negali priimti užsakymo arba adresas neteisingas, Pirkėjas negali Pirkėjui reikšti jokių pretenzijų susijusių su šiomis aplinkybėmis.
7.3. Prekės Lietuvoje pristatomos registruotu Lietuvos paštu, LP Express, Omniva ar DPD terminalais bei DPD kurjeriu. Į užsienį pristatymui naudojamos Lietuvos pašto, DPD, DHL ar FedEx paslaugos.
7.4. Pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, nebent užsakyme nurodyta kitaip arba Pardavėjas suteikia nemokamą pristatymą. Pardavėjas visada informuoja Pirkėją apie pristatymo sąlygas ir kainas.
7.5. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už pristatymo vėlavimą, jei tai įvyksta dėl Pirkėjo kaltės arba dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.
7.6. Gavus prekes su pažeista pakuote, Pirkėjas privalo tai nurodyti kurjerio pristatymo dokumente arba surašyti pažeidimo aktą dalyvaujant kurjeriui. Jei šių veiksmų Pirkėjas neatlieka, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pažeidimus, susijusius su nurodyta pakuotės žala.
7.7. Pirkėjas turi patikrinti prekių kokybę ir atitikimą užsakymui jas gavęs arba atidaręs siuntinį. Jei prekės yra nekokybiškos ar neatitinka užsakymo, apie tai būtina pranešti per 30 kalendorinių dienų, naudojantis el. parduotuvėje pateiktais kontaktais. Vėliau laikoma, kad prekės atitiko užsakymą ir kokybės reikalavimus.
8. Papuošalų kokybė ir garantija
8.1. Amberell papuošalams taikoma 12 mėnesių garantija. Papuošalai per minėtą laikotarpį bus nemokamai taisomi arba keičiami, jei defektai yra gamybiniai ir nebuvo paveikti mechaniniu ar cheminiu būdu.
8.2. Pirkėjas gali pasinaudoti garantiniu remontu pristatydamas papuošalą nurodytu adresu, gautu užklausimo metu. Prieš siuntimą būtina informuoti Amberell ir pateikti siuntos numerį.
8.3. Norėdamas pasinaudoti garantija, Pirkėjas turi pateikti įsigijimo dokumentą.
8.4. Pardavėjas per 3–7 darbo dienas nuo gavimo datos įvertins papuošalo būklę ir informuos Pirkėją apie galimus remonto sprendimus.
8.5. Garantija negalioja, jei:
i) nuo pirkimo dienos praėjo daugiau nei 12 mėnesių;
ii) defektai atsirado dėl netinkamo naudojimo, mechaninių ar cheminių pažeidimų, arba natūralaus nusidėvėjimo;
iii) papuošalą remontavo Pirkėjas ar kita trečioji šalis.
8.6. Jei nustatoma, kad defektai atsirado dėl Pirkėjo kaltės, taisymo paslauga gali būti apmokestinta.
8.7. Pirkėjas gali atsisakyti remonto paslaugos. Jei sutinka su sąlygomis, taisymas bus atliktas per 30 dienų.
8.8. Remontas pradedamas tik tada, kai Pirkėjas iš anksto apmoka nustatytą paslaugos kainą.
8.9. Pardavėjas gali atsisakyti remontuoti papuošalą, jei:
i) gaminys yra stipriai nusidėvėjęs;
ii) neįmanoma pakeisti pažeistų detalių ar pridėti trūkstamų dalių;
iii) remonto kaina viršija naujo gaminio vertę.
8.10. Nutrūkus kaklo, auskarų grandinėlėms ar auskarų užsegimams – tai laikoma mechaniniu pažeidimu, kuriam garantija netaikoma. Pardavėjas nesiūlo nutrūkusių grandinėlių remonto – vietoje to galima įsigyti naują grandinėlę.
8.11. Dėl porinių papuošalų specifikos (gintaro parinkimo, sandėlio apskaitos ir kt.) nėra galimybės pagaminti vieno auskaro – rekomenduojame įsigyti naują auskarų porą.
8.12. Pardavėjas neteikia papuošalų, įsigytų ne Amberell el. Parduotuvėje, remonto paslaugų.
9. Prekių keitimo ir grąžinimo tvarka
9.1. Prekes, įsigytas Amberell elektroninėje parduotuvėje, galima grąžinti arba keisti per 30 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, t.y., kai prekė buvo pristatyta arba atsiimta iš pašto/paštomato.
9.2. Jei Pirkėjas gavo netinkamą arba nekokybišką prekę, Amberell įsipareigoja priimti prekę ir, jei reikia, ją pakeisti arba suremontuoti per 30 kalendorinių dienų.
9.3. Pastebėjus prekių trūkumą arba kokybės defektus užsakyme, Pirkėjas privalo nedelsiant kreiptis į Pardavėją per 30 kalendorinių dienų. Jei Pirkėjas nesikreipia laiku, užsakyta prekė laikoma atitinkančia užsakymo sąlygas ir kokybės standartus.
9.4. Grąžinant arba keičiant prekes, pirkėjas turi pateikti įsigijimo dokumentą (pvz., kvitą ar bankinio mokėjimo išrašą). Be šio dokumento, prekės nebus grąžinamos ar keičiamos.
9.5. Grąžinamos arba keičiamos prekės turi būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos. Jos turi būti grąžintos originalioje pakuotėje, o jei tai neįmanoma, įdėtos į tinkamą pakuotę, kuri užtikrins saugų pristatymą. Prekės turi būti su etiketėmis. Nukirpus etiketę, papuošalas negali būti grąžintas ar pakeistas.
9.6. Prekės, pagamintos pagal individualius užsakymus arba pritaikytos asmeniniams poreikiams (pvz., pakeistas dydis, atliktas graviravimas ar gintaro pritaikymas), negali būti grąžinamos ar keičiamos.
9.7. Dovanų maišelis ir atvirutė laikomi nekeičiama ir negrąžinama preke. Už šias prekes pinigai nebus grąžinami.
9.8. Pirkdamas prekes, Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis sąlygomis ir sutinka su jomis.
9.9. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes arba negrąžinti sumokėtų pinigų, jei Pirkėjas nesilaikė nustatytų grąžinimo ir keitimo taisyklių.
10. Prekių keitimo ir grąžinimo procedūra
10.1. Norėdami grąžinti ar pakeisti Amberell prekę, susisiekite su mumis el. paštu: info@amberell.lt
10.2. Iki kol grąžinama ar keičiama prekė neatsiimama Pardavėjo, ji yra Pirkėjo atsakomybė.
10.3. Pardavėjas gavęs grąžinamą prekę, įvertina jos būklę. Jei ji atitinka nurodytas sąlygas, ji pakeičiama kita arba, per 30 kalendorinių dienų, grąžinama už ją sumokėtą pinigų sumą į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
10.4. Pirkėjas privalo nurodyti siuntos išsiuntimo datą ir siuntos numerį. Jei ši informacija nebus pateikta, prekė nebus keičiama ar grąžinama.
10.5. Jei prekė grąžinama iš šalies, esančios už Europos Sąjungos ribų, gali būti, kad grąžinama prekė užstrigs muitinėje. Tai gali užtrukti ir prailginti grąžinimo arba keitimo procesą.
10.6. Jeigu grąžinama arba keičiama kokybiška prekė, visi muitai ir kiti mokesčiai tenka Pirkėjui. Tačiau jeigu prekė buvo nekokybiška, šiuos mokesčius prisiima Pardavėjas.
10.7. Jei grąžinama prekė keičiama į brangesnę, Pardavėjas susisieks su Pirkėju ir pateiks mokėjimo informaciją. Jei grąžinamas produktas yra pigesnis, permoką Pardavėjas grąžins į Pirkėjo banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.
11. Siuntimo ir pristatymo išlaidų grąžinimo sąlygos
11.1. Keičiant ar grąžinant kokybiškas prekes, siuntimo ir pristatymo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
11.2. Jei grąžinama ar keičiama prekė su gamybiniu defektu, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: info@amberell.lt ir suderinti prekių grąžinimo arba keitimo sąlygas. Tokiu atveju siuntimo išlaidos padengiamos Pardavėjo.
11.3. Jei už prekių pristatymą buvo sumokėta papildomai, grąžinant prekę šios išlaidos nebus kompensuojamos. Jei pasirinktas nemokamas pristatymas, siuntimo išlaidos bus atimamos iš grąžinamos sumos. Keičiant prekę, siuntimo išlaidos taip pat bus apmokestintos, išskyrus atvejus, kai prekė pripažįstama nekokybiška.
12. Dovanų kuponų naudojimo taisyklės
12.1. Dovanų kuponas yra sutartinio pobūdžio dokumentas, suteikiantis teisę įsigyti tam tikras prekes ar paslaugas pagal kupone nurodytas sąlygas. Kupono galiojimo terminas nėra pratęsiamas, o nepanaudotų kuponų vertė negrąžinama pinigais.
12.2. Prekės, įsigytos naudojant dovanų kuponą, nekeičiamos į pinigus.
12.3. Dovanų kuponas taip pat yra nekeičiama ir negrąžinama prekė. Ji veikia kaip sutartis, suteikianti teisę įsigyti prekes ar paslaugas pagal kortelėje nurodytas sąlygas.
12.4. Dovanų kuponas su pasirinkta verte galioja 6 mėnesius nuo įsigijimo dienos. Kupono galiojimo data aiškiai nurodoma ant jo. Kuponu galima atsiskaityti vieną kartą Amberell internetinėje parduotuvėje.
12.5. Pirkėjas, įsigijęs dovanų kuponą, gali jį perduoti kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui. Kuponą privaloma panaudoti per nurodytą galiojimo laikotarpį, ir jis gali būti iškeistas tik į Amberell siūlomas prekes arba paslaugas. Kuponas negali būti konvertuojamas į pinigus.
12.6. Dovanų kupono suma turi būti panaudota vieno pirkimo metu. Jei kupono vertė nėra išnaudojama visiškai, likusi nepanaudota suma negrąžinama.
12.7. Prekės, įsigytos atsiskaitant dovanų kuponu, nėra grąžinamos pinigine verte, tačiau gali būti keičiamos kitomis prekėmis per numatytą keitimo laikotarpį. Jei pirkėjas nusprendžia grąžinti prekes, dovanų kortelė bus grąžinta už atitinkamą sumą, atsižvelgiant į prekių vertę.
13. Asmens duomenų apsauga
13.1. Pirkėjas gali užsakyti prekes el. parduotuvėje:
i) užsiregistruodamas, pateikdamas reikiamus duomenis registracijos metu;
ii) nesiregistruodamas el. parduotuvėje.
13.2. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas privalo nurodyti reikalingus asmens duomenis, tokius kaip vardas, pavardė, pristatymo adresas, telefono numeris ir el. pašto adresas, kad užsakymas būtų tinkamai įvykdytas.
13.3. Patvirtinus šias taisykles, Pirkėjas leidžia tvarkyti pateiktus asmens duomenis prekių ir paslaugų pardavimui, Pardavėjo veiklos analizei ir tiesioginei rinkodarai.
13.4. Pirkėjas taip pat sutinka gauti el. paštu svarbius pranešimus, susijusius su prekių užsakymu, apmokėjimu ir pristatymu.
13.5. Pirkėjas gali pasirinkti, ar gauti Pardavėjo rinkodaros pranešimus, taip pat gali atsisakyti tokių žinučių gavimo bet kuriuo metu.
13.6. Pardavėjas įsipareigoja neskelbti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai tai būtina užsakymui įvykdyti (pavyzdžiui, pasitelkiant prekių pristatymo tarnybas).
13.7. Pirkėjas sutinka gauti naujienlaiškius, kuriuos gali bet kada atšaukti paspaudęs atitinkamą nuorodą naujienlaiškyje.
13.8. Naudodamasis el. parduotuve, Pirkėjas sutinka, kad:
i) bet koks kontaktas dėl užsakymo būtų vykdomas el. paštu arba telefonu;
ii) būtina informacija būtų perduodama siuntų tarnyboms, jei tai reikalinga pristatymui.
13.9. Pateikti duomenys yra naudojami tik Pirkėjo tapatybei patvirtinti ir užsakymui įvykdyti, laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų.
14. Klientų aptarnavimas
14.1. Jei Pirkėjas turi klausimų ar norėtų pateikti pastabų ar nusiskundimų dėl užsakymo, jis turi kreiptis į Pardavėją.
14.2. Pirkėjas gali susisiekti su Pardavėju šiais būdais:
i) telefonu: +370 62557222, darbo dienomis nuo 09:00 iki 18:00 val.;
ii) paštu: info@amberell.lt;
iii) per Amberell Facebook paskyrą, parašant asmeninę žinutę;
iv) pateikiant tiesioginę užklausą el. parduotuvėje.
14.3. Pardavėjas stengiasi kuo greičiau atsakyti į klientų užklausas. Atsakymai darbo dienomis suteikiami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, o užklausos, gautos ne darbo dienomis, bus atsakytos nevėliau kaip per 3 darbo dienas skaičiuojant nuo artimiausios darbo dienos.
15. Intelektinės nuosavybės apsauga
15.1. Prekių ir įmonių pavadinimai, kurie pateikiami el. parduotuvėje, gali būti registruoti kaip prekės ženklai. Tokiu atveju jų intelektinė nuosavybė yra saugoma pagal galiojančius teisės aktus.
15.2. El. parduotuvės turinys priklauso Amberell ir yra saugomas įstatymų. Be raštiško Amberell leidimo draudžiama kopijuoti arba naudoti svetainės turinį ar jos dalis.
16. Baigiamosios nuostatos
16.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias taisykles ir su jomis susijusią informaciją. Bet kokie taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo el. Parduotuvėje momento. Pirkėjui įsigyjant prekes, taikomos taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
16.2. Jei Pirkėjas nesutinka su taisyklių pakeitimais, jis turi teisę atsisakyti jų, tačiau tokiu atveju praranda teisę naudotis internetinės parduotuvės paslaugomis.
16.3. Pardavėjas turi teisę, jei atsiranda svarbios aplinkybės, laikinai arba visiškai sustabdyti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai nepranešdamas Pirkėjui iš anksto. Tai nesumažina Pardavėjo atsakomybės dėl jau prisiimtų įsipareigojimų.
16.4. Pirkėjo galimybė naudotis el. parduotuve arba jo paskyra gali būti apribota ar panaikinta be įspėjimo, jeigu Pardavėjas įtaria, kad Pirkėjas kelia grėsmę parduotuvės saugumui arba pažeidžia savo įsipareigojimus.
16.5. Šios Taisyklės parengtos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
16.6. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
16.7. Bet kokie nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo sprendžiami derybų keliu. Jei nesusitarta, ginčai bus sprendžiami pagal Lietuvos Respublikos teisę.